امام خامنه ای مد ظله العالی
 
 

آیت الله سیستانی خطاب به وزیر خارجه کشورمان(ظریف) گفته است: " اقتدار امروز شما مرهون رهبری هوشمند ایران اسلامی است. مشکلات کنونی عراق هم ناشی از نداشتن رهبری چون حضرت آیت الله خامنه ای است. قدر رهبری عزیز خود را بدانید. من هر روز برای ایشان دعا می کنم."



اجرای تکان دهنده نامه حاج قاسم سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا(این اتفاق بعد از نامه  اول و تهدید آمیز اوباما به امام خامنه ای(حفظه الله) اتفاق افتاده است)

...

 

سازمان ادارای پنتاگون از 7 لایه حفاظتی تشکیل شده است که از این میان 4 لایه به طور خاص مربوط به کنترل ارتباطات با شخص وزیر دفاع یا رییس پنتاگون میباشد. کمی بعد  از نامه اوباما نامه ای از تمام این لایه های امنیتی ، اطلاعاتی و حفاطتی عبور کرده و مستقیم ، روی میز کار وزیر دفاع یعنی لئون پانتا قرار میگیرد.

ظاهر ساده نامه که هیچ آرمی از سازمان های مرتبط با پنتاگون در آن به چشم نمیخورد توجه وزیر را جلب کرده و وی آن را از روی میز برمیدارد ... با باز کردن نامه و خواندن آن عرق سردی بر چهره پانتا مینشیند !



یک نامه با سربرگ رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ... نامه حاوی عبارتی بود که قطعا برای رییس پنتاگون با آن عظمت حفاظتی باورکردنی نبود !
: " اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد "

امضا : قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران

 

برگرفته از سایت رزمنده امام خامنه ای

و

http://sepah-qods.mihanblog.com/



 موقعیت تاسیسات هسته‌ای اراک

مجتمع آب سنگین اراک، یکی از سایت‌های بزرگ هسته‌ای ایران است که در ۷۵ کیلومتری شمال غرب اراک و در نزدیکی شهر "خنداب" قرار دارد. این پروژه هسته‌ای که عملیات ساخت آن در سال 1377 آغاز شد، در شهریور 1385 به منظور تامین سوخت نیروگاه 40 مگاواتی آب سنگین اراک به بهره برداری رسید.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


در چند روز اخیر، برخی رسانه‌های وابسته به کاخ‌های کشورهای امیرنشین حاشیه خلیج‌فارس با تحریف سخنان وزیر امور خارجه ایران، بار دیگر ادعاهای واهی خود را در رابطه با مالکیت بر جزایر سه‌گانه مطرح کرده‌اند.

ادعای کشورهای کوچک حاشیه خلیج فارس و حاکمان دیکتاتورمآب و بنیادگرای آن‌ها در باب تملک بر جزایر سه‌گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک در شرایطی مطرح می‌شود، که قدمت حاکمیت ایران بر این جزایر چندین برابر تاریخ نوظهور و بعضا جعلی این شیخ نشینان کوچک است.

ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


محمدجواد ظریف و وزرای امور خارجه 1+5 صبح امروز توافقنامه هسته‌ای ژنو را  در مقر اروپایی سازمان ملل امضا کردند.گفتنی است، پس از چند دوره مذاکرات سخت و فشرده ایران و 1+5 اوایل بامداد امروز به توافق رسیدند.



شنبه 2 آذر 1392برچسب:, :: 1:19 ::  نويسنده : امیرحسین

Blatant Brainwashing Channel

کانالی که تابلوئه که میخواد مغزشویی کنه

تقدیمی از دوستان معترض غربی‌مون

پ,ن : حالا برو بشین پای برنامش بگو اخبارش واقعیه. کار بی دبلیوسی این هست که دو اخبار واقعی نشان بدهد برای جلب افراد ساده لو و در بین این دو اخبار یک اخبار دروغ برای مسموم کردن ذهن این ساده لو ها پخش میکنه و باتوجه به دیدگاه قبلی این ساده لو ها اون دروغ رو هم واقعی می پندارن. دقت کنین متوجه میشین.



پايگاه اينترنتي روزنامه الراي کويت در گزارشي نوشت: سيد حسن نصرالله دبير کل حزب‌الله لبنان دو بار در تاريخ سيزدهم سپتامبر (نهم محرم ) به مدت 61 دقيقه و در روز عاشورا به مدت 18 دقيقه در جمع مردم  حضور يافت.

منابع آگاه از رفتار حزب الله و ذهنيت آن به الراي گفتند هر کس در ظهور علني و مستقيم نصرالله دقت کند به ويژه در بار دوم مي بيند که حسن نصرالله پشت تريبون قرار گرفت و هيچ مانع شيشه‌اي در مقابل وي نبود در حاليکه سياستمداران لبناني در گردهمايي هاي مردمي از اين حفاظ شيشه اي استفاده مي‌کنند. علاوه براين يک ليوان آب و جايي براي گذاشتن کاغذ و يادداشت روي تريبون بوده است. 
 
اين منابع درباره روايت اسرائيلی درباره علت  حمله نکردن به حسن نصرالله طي حضور علني اش در جمع مردم گفتند عذر اسرائيلي به مثابه عذر بدتر از گناه است. زماني که تل‌آويو در توجيه آن گفت حزب‌الله توانست روي دستگاه‌هاي الکترونيکي اسرائيل و رادارها هنگام سخنراني 18دقيقه‌اي‌اش پارازيت بيندازد .در حاليکه  اسرائيل ادعا کرده است هواپيماهايش مي توانند طي 21 دقيقه آماده شوند ، به پرواز درايند و حمله کنند. 
 
اين منابع گفتند اگر اين توجيهات درست باشد پس بدين معني است که حزب‌الله مي تواند از حيث الکترونيکي در هر جنگ احتمالي با اسرائيل پيروز شود و کاري کند جنگنده‌هاي اسرائيل يا با يکديگر برخورد کنند يا اينکه نتوانند از جاي خود برخيزند زيرا بدون رادار کور مي شوند. اين امر در دانش نظامي به معني  مختل کردن و از کار انداختن مرکز فرماندهي و دادن مجال به حزب‌الله براي پايان بخشيدن به جنگ در نخستين روز آن است. 
 
اين منابع افزودند اگر جنگنده هاي اسرائيل به 21 دقيقه زمان نياز دارند تا به ضاحيه جنوبي برسند پس چرا صداي غرش آن طي 18 دقيقه سخنراني نصرالله بر فراز صور يا صيدا شنيده نشد ؟ چرا تل آويو جنگنده‌هايش را در سيزدهم اين ماه زماني که 61 دقيقه نصرالله پشت تريبون قرار داشت به  بالا سر وي نفرستاد؟ 
 
اين منابع گفتند اسرائيل نمي خواست به نصرالله حمله کند و اين امر چند علت داشت:
نخست آمريکا در صدد ورود به هيچ جنگي نيست يا از هيچ جنگ اسرائيلي حمايت نمي کند و اين امر به دلايل داخلي است و همچنين تمايل ندارد شاهد چرخيدن توپ آتشين در خاورميانه باشد.
 
دوم اينکه آمريکا در مذاکره با ايران بر سر برنامه هسته اي به مرحله پيشرفته اي رسيده است. بنابراين اگر چه اسرائيل اعلام کرد تمايل دارد نزديک شدن آمريکا و ايران به يکديگر را به شکست بکشاند اما خطر نمي‌کند و منطقه را به سوي جنگ نمي‌کشاند در حاليکه مي‌داند واشنگتن اين بار از اسرائيل حمايت نخواهد کرد. 
 
سوم اينکه حزب‌الله براساس رفتارهاي تاکتيکي‌اش  عمدتا به اسرائيل اين امکان را مي‌دهد تا ميزان آمادگي حزب‌الله را  با وجود مشارکت در جنگ سوريه در عمل ملاحظه کند.
 
الراي نوشت: اين منابع درباره انگيزه‌هاي واقعي نصرالله براي حضور در جمع مردم گفتند رهبر حزب الله به گونه اي نشان داد که در درجه نخست به خطر اسرائيل اهميتي نمي‌دهد با اينکه اسرائيل تهديد کرد قصد کشتن وي را دارد. وي همچنين خواست به طرفداران و اطرافيانش بگويد با وجود تهديدهاي تکفيري‌ها من در ميان شما هستم. اين منابع بعيد ندانستند نصرالله  با دو بار حضور پي‌درپي خواست به اطرافيانش و مقاومت براي مقابله با تهديدهاي تکفيري‌ها روحيه بدهد.


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


امیدوارم که مطالب وبلاگ من برای شمامفیدباشد. باآرزوی موفقیت برای شما
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان امام خامنه ای (همه چیز) و آدرس amirkazemi1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 784
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

Alternative content